Divné věci o mně

10:45 dop.

(Zdroj: miracletrashcollector)

Zdravím, dlouho jsem přemýšlela co bych tak mohla napsat a napadlo mě, co kdybych Vám na sebe něco malého prozradila.. 
Tak jdeme na to. Tohle je 20 divných věcí o mně.



1. Bojím se bouřek, ale když jsem s někým, tak si hraju, že mi to vůbec nevadí, přitom jsem podělaná strachy.

2. Jsem milovník jogurtů a za den jsem schopná jich sníst třeba šest.

3. Když si trhám toaletní papír, tak počet čtverečků musí být vždy sudý, abych si to mohla hezky složit. Nikdy lichý!

4. Po kávě se mi chce spát.

5. Když smrkám do papírového kapesníčku, tak vždy jen do té hladké strany. Přeci nebudu mít odřený nos od té strany, kde je ten vzor.

6. Už po jednom pivu mi je teplo.

7. Vždy si prkénko na toaletě otřu papírem než se posadím. A to i doma.

8. Aby byl tenhle kluk můj přítel, tak se mi musí líbit a přitahovat mě, klasika. Ale musí mít i hezké křestní jméno. Třeba bych určitě nechodila s Pepou, Vláďou nebo Lubošem...

9. Vždy když vidím v pokoji pavouka, tak jdu za někým z rodiny, aby ho zabil, sama to neudělám. A pak když ho chce hodit do koše, tak jsem zásadně proti a musí ho spláchnout do záchodu. Pak když potřebuji na toaletu, tak musí jít někdo přede mnou. Co kdyby ten pavouk nebyl mrtvý, vylezl a kousl mě do zadku, že jo.

10. Když jsem byla menší, tak jsem bývala náměsíčná. Třeba jsem rozsvítila světlo a začala křičet, že nemám kapesník a když mi ho mamka potom podávala, tak jsem se vysmrkala do peřiny. 
Nebo jsem šla za rodiči do ložnice a říkala, co na mě křičí a to mě mamka poslala zpět spát, že na mě nikdo nekřičí, že se mi něco zdálo. A nebo jsem se taky probudila na zahradě, v pohodě..haha

11. Vždycky než jdu spát, tak svítím mobilem po pokoji, abych zjistila, jestli tu někdo není.

12. Jako malá jsem měla problém se spánkem, bála jsem se chodit spát, protože se mi zdály zlé sny. 
Pamatuji si, že se mi zdálo, jak mou mamku unesl Spiderman a já strašně moc brečela a pak celý den mamku hlídala. 

13. S bráchou jsme v dětství chodili sbírat šneky a odnášeli je k jedné paní a tam za ně dostali peníze.
Nebo když mamka posbírala slimáky do kbelíku, tak jsme je pak posolili a dívali se na ten sliz, co z nich lezl. Nechutný!

14. Miluji vůni čerstvě posekané trávy.

15. Když jím, tak se mi to jídlo musí líbit vzhledově, jinak to nesním.

16. Když se u nás objevilo High school musical, tak jsme si s holkami hrály, že to jsme my. 
Nebo H2O stačí přidat vodu. Jsme s holkami chodily a hrály si na mořské panny. Pamatuji si, že jsem vždycky byla Cleo, protože jsem z holek byla jediná bruneta, ale strašně moc jsem chtěla být Rikki, protože se mi líbil Zane. 

17. Když je po jedenácté hodině a já ještě nespím, tak jsem strašně protivná.

18. Když jsem byla malá, tak mi paní doktorka říkala Karličko, asi jako perličko..haha

19. Bojím se koní. Nevím proč, ale vážně je nemám ráda. 

20. Před spaním si vždy pouštím do sluchátek písničky a představuji si, jak na ně někde na jevišti tancuji a jak mi všichni strašně moc fandí.




Jak si užíváte prázdniny?
Sice se pomalu blíží škola, ale proč si to připomínat, když je teprve začátek srpna, že jo.
Užívejte zbytek prázdnin. 
S láskou
Kara

You Might Also Like

1 komentářů

  1. hezký :D s tím pavoukem to mám stejně, ale já si užívám jejich zabíjení :D

    OdpovědětVymazat

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek!

Popular Posts