Co si balím do Irska

3:01 dop.


Naše škola každý rok vybírá několik studentů třetích ročníků na zahraniční stáž. A to vše díky programu Erasmus+.
Jezdí se do firem v Anglii (Portsmouth) a Irsku (Cork). Na stáž do Irska je vybráno 10 studentů a letos jsem mezi nimi i já. 
Chtěla bych vás tedy postupně seznámit s mou cestou, stáží. A protože dnes odlétám, chtěla bych začít tím, co jsem si vše zabalila s sebou do Irska.

(Omlouvám se, že fotky nejsou v dobré kvalitě.)

Začneme tedy příručním zavazadlem. Mé příruční zavazadlo je menší kufřík, který má mít max. váhu 10 kg. 

1. Jako první tu je elektronika. Můj notebook, který musím mít povinně s sebou do práce. Dále tablet od značky Lenovo, bez kterého už nedám ani krok. A samozřejmě mobil, který mě v poslední době zlobí, a tak doufám, že se mi v Irsku nerozbije. Protože to bych musela být bez něj a to si nedokážu představit. Ještě mi tu chybí mp3 přehrávač, který jsem zapomněla na fotku přidat. 

2. Papíry, na kterým je přesně napsáno, co musíme za celou stáž splnit. Jako třeba pracovní deník, vyplnění Europassu.

3. Moje pouzdro na doklady a palubní lístek. Ještě tu chybí peněženka.

4. Oblíbená knížka nesmí chybět a diář. Samozřejmě jsem zapomněla přidat dioptrické brýle, sluneční a antibakteriální gel.



 Jako další tu už jsou věci z velkého kufru, který má mít max. 20 kg.

1. Kabát a sportovní bunda na výlety. Také si beru koženou bundu, ale v té poletím.

2. Všechny možné kalhoty. Jak tepláky, tak rifle a kalhoty do práce.



1. Nějaké ty mikiny a svetry.

2. Košile a pruhovaný svetr, ve kterém poletím.

3. Saka a různé kabátky do práce.

4. Trička, tílka a halenky.

5. A dvakrát pyžamo.




A jako poslední...

1. Kabelka a plátěná taška.

2. Přezůvky a deštník.

3. Hygienické potřeby.

4. Klobouk, který jsem si nakonec nevzala, protože se mi nevešel. A šátek.

5. Nějaký dárek do rodiny.

6. Potřebné léky a náplasti.

7. Různé nabíječky, adaptér, kapesníčky a odličovací tampónky. 

8. Menší batůžek a kosmetika.


Je nutno ještě napsat, že do Irska jedu na třítýdenní stáž, abyste se nedivili, že toho mám tolik..haha
No a také, dneska mě čeká můj první let letadlem, tak snad to dopadne všechno dobře.
A co si balíte vy na dlouhé cesty? Nebo máte nějaké tipy a rady?
Mějte se moc hezky a myslete na mě.
S pozdravem
Kara


You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek!

Popular Posts