Cork a Blarney Castle

11:59 dop.

(Pohled z kostelu Shandon Bells.)

Další sobotu, tedy 23. dubna jsem se vydala pouze s jedním spolubydlícím do města Cork, kde na nás čekal zbytek skupiny a provedli nás po městě. 
Opět jsme ráno v Clonmelu nasedli do autobusu Bus Éireann (student jednosměrná 18 eur), který nás po dvou hodinách dovezl do Corku. Pro mě to byla hororová cesta. Protože jsem měla opět náznaky zánětu moč. měchýře, začala jsem brát antibiotika, která mi paní doktorka předepsala s sebou do Irska a právě to bylo ono.

 Prášky mi nesedly a dělalo se mi po nich zle, až na zvracení, takže po domluvě s mamkou jsem prášky vysadila a díky bohu cesta zpět do Clonmelu už byla v pořádku, ale to už předbíhám. 
Po výstupu z autobusu nás čekala prohlídka města. (mhd po Corku 2,10 eur)
Začali jsme kostelem Shandon Bells, kde se můžete stát zvoníky. Následoval slavný English Market, kde si můžete koupit všechno od ovoce a zeleniny, až po ryby, mléčné výrobky, úžasné dorty.

A konečně byl na řadě Blarney Castle. (student zpáteční 7 eur)
Blarney Castle je zřícenina hradu, lidé ho navštěvují hlavně kvůli Blarney stone, což je kámen, který když políbíte, měl by Vám dát dar výřečnosti. Takže ho celá naše skupinka nemohla nechat bez políbení..haha
Kolem Blarney Castle se nachází plno zahrad, ale my měli omezený čas, a tak jsme si prošli jen pár z nich, Poison Garden, Irish Garden a Fern Garden. Po cestě zpět k řece jsme uviděli nádherný Blarney House, opravdu jak z pohádky. A aby těch darů nebylo málo, narazili jsme na Wishing Steps, které když jste vyšli a sešli poslepu a mysleli při tom na své přání, mělo by se Vám splnit.
Pak už nás jen čekala cesta zpět do centra Corku, kde jsem se se svým spolubydlícím ubytovala na hostelu, protože se nám nechtělo takhle pozdě jet do Clonmelu a hlavně nás v neděli čekal ještě jeden výlet. 
A mé vzpomínky na tento hostel? Katastrofa! Učitelka nám vybrala takový hostel, kde jsem zrovna v tu dobu byla jediná holka v budově a spali jsme na šestilůžkovém pokoji. Nestěžovala bych si, kdyby ten třicetiletý Vietnamec tolik nechrápal a kdyby ty další kluci nepřišli až v půl třetí ráno. Ale co, přežila jsem to..haha


(Omlouvám se, že to přidávám s opravdu velkým zpožděním, ale byla jsem tak šikovná, že jsem si v Irsku rozbila LCD na notebooku a moc se na něm pracovat nedá.)
Byl jste někdo v Corku? 
Jaké máte zkušenosti s hostelem vy? 
Mějte se moc hezky.
S pozdravem
Kara



(Poison Garden)

(Poison Garden)

(Fern Garden)

(Nádherný Blarney House.)

(Wishing Steps)

(Pár pózujících býků.)

(Pohled na Cork brzy z rána.)

You Might Also Like

0 komentářů

Jste hodní, že jste si udělali čas a okomentujete tento příspěvek!

Popular Posts